La Unitat de Relacions amb la Ciutadania de la Policia Local de Cambrils ha iniciat una campanya informativa en relació a la venda ambulant no autoritzada al carrer, que tindrà una continuïtat durant els mesos de juliol i agost. La primera acció, que s’ha efectuat del 6 al 12 de juny, ha consistit en el repartiment de 1.250 tríptics informatius en set idiomes diferents –català, castellà, anglès, italià, francès, alemany i rus– a tots els establiments hotelers i càmpings de la població perquè els lliurin entre els seus clients i també als equipaments municipals, centres cívics i al patronat de Turisme.
L’objectiu d’aquesta campanya és conscienciar i fer arribar als possibles compradors i persones que venen a passar les seves vacances a Cambrils de la problemàtica i la irregularitat que comporta el fenomen del “top manta”tant des del punt de vista social com econòmic .
Els tríptics conten informació sobre la prohibició d’aquesta pràctica, segons el que estableix l’Ordenança de Mesures per Garantir la Convivència Ciutadana sobre la protecció de la salubritat, l’ús racional i ordenat de la via pública, la salvaguarda de la segureta pública, la protecció de la propietat intel·lectual i industrial, la competència lleial en l’economia de mercat i els drets dels consumidors i usuaris.
