
Formació del conjunt tarragoní
L’equip absolut de waterpolo del CN Tàrraco s’ha imposat per 17-15 al CN Sallent en partit corresponent a la Lliga Catalana. Els tarragonins han tingut l’encert de cara a gol que els ha faltat en altres ocasions.
Els locals s’han avançat en el marcador en la segona jugada d’atac i a partir d’aquest moment s’han mantingut amb avantatge al marcador fins al final del partit, un avantatge que ha arribat a ser de fins a 5 gols ben entrat el darrer quart.
El CN Sallent ha posat la por al cos dels locals amb una gran reacció final però el Tàrraco s’ha pogut endur la victòria i els dos punts en joc. Ha estat un partit millorable en defensa però amb molt d’encert en atac per part del CN Tàrraco davant d’un equip superior, acostumat a fer molts gols per partit.
CN TÀRRACO (17): A. Román, Sánchez, Morató (2), Saiz (1), Veintimilla, O. Román (1), Cirera (1), Rabie (5), García, Pérez (3), Romero (2) i Sumoy (2).
CN SALLENT (15): Hernández, Teixidares (4), Boixades, Sanduti, J. Montalà, D. Holgado (4), R. Holgado, D. Holgado (6), A. Montalà, Estepa (1) i Jiménez.
ÀRBITRES: Verdejo i Muntané.
PARCIALS: 6-3, 2-3, 4-2 i 5-7.

Equip de redacció