Els Mossos d’Esquadra, en coordinació amb la policia d’Andorra, han localitzat aquest dijous un pare i els seus quatre fills menors en perfecte estat de salut. Segons ha avançat SER Catalunya i han confirmat els Mossos a l’ACN, és el cas d’un pare que s’hauria endut sense permís els seus fills el passat 2 de gener de Mont-roig del Camp. Les mateixes fonts han indicat que els menors continuen a Andorra i són les autoritats del país qui han de resoldre.
Segons la SER, la mare va explicar als Mossos que el dia 2 la seva exparella la va deixar en una benzinera de Mont-roig del Camp i es va endur els fills sense el seu consentiment i per això ho va denunciar a la policia.
ACN
La veritat no la sabrem mai, lo que està clar que el fet de ser dona no es sinonim de veritat. Ens hem de acostumar a no caure en l’error de que pel fet de ser dona diu la veritat, volen igualtat?, doncs començem per aixó. Que no es confongui la gent, no vaig contra ningú, només vull deixar clar que tenim una mala costum.
El 1-O una noia va denunciar que la policia li va trencar los dits i li va tocar los pits, desprès va declarar que era mentira, pero lo borregam de la gent ja va sortir al carrer i ja volien penjar pels ous a la policia, si ho diu un home, la reacció es la mateixa ?.