
Imatge de l’autobús després de patir l’incendi. Foto: 112 Comunidad Madrd
Un autobús en el que viatjaven les integrants del conegut Cor Scherzo, de Vila-seca, ha cremat completament al quilòmetre u de la carretera M-600, a la altura de Guadarrama, a la Comunitat de Madrid, sense provocar ferits.
L’avís s’ha produït a les 15 hores i l’incendi s’ha iniciat a la part posterior del vehicle. S’ha extès cap al davant i ha afectat completament l’autobús, que ha quedat destrossat. Es desconeixen les causes de l’incendi.
Hi viatjaven 26 persones del Cor Scherzo, que havien d’actuar aquesta tarda a l’auditori de San Lorenzo de l’Escorial en el marc del Festival de Setmana Santa. No hi ha hagut ferits ni intoxicats i la sortida del vehicle s’ha produït ordenadament.
El cor havia arribat aquest matí a l’estació del TGV d’Atotxa, a Madrid. Tot i l’incident, han celebrat el concert, però sense partitures i sense la roba prevista, que ha quedat calcinada.

Equip de redacció