Imatge de la pancarta de protesta desplegada aquest dissabte abans del partit contra el Mas Pellicer.

A causa dels incidents esdevinguts la passada jornada, la plantilla i el cos tècnic del At. Camp Clar, “paral·lelament al club i al seu directiva”, ha enviat un comunicat que reproduïm íntegrament a continucació. Cal recordar, tal com va informar tarragona21.cat, que “com a protesta pel tracte rebut al llarg de la setmana per part d’alguns mitjans de comunicació i altres entitats, en l’inici del partit d’aquesta jornada, disputat dissabte 17 de març davant del Mas Pellicer, hem parat la trobada durant els primers 2 minuts. Amb el nostre comunicat, volem expressar el nostre punt de vista sobre el tracte cap al nostre company i cap a la resta de la plantilla i cos tècnic. Sense voler retreure res, si volem deixar palès el nostre malestar, així com el reconeixement als nostres propis errors, els quals assumim, sempre que siguin responsabilitat nostra, i vam deixar clar el suport al nostre company i la seva família que han patit durant tots aquests dies”.

Paral·lelament al Club At. Camp Clar, la Plantilla que conforma el 1r equip, sense cap excepció, i el Cos Tècnic, des d’entrador fins a delegat i assistents, vol expressar-se de manera clara i rotunda sobre els presumptes fets esdevinguts després de la finalització del partit corresponent a la Jornada 24 de Lliga del grup 2 de la Tercera Catalana, davant del Racing Club de Fútbol Bonavista, al Camp Municipal de Bonavista, el passat Diumenge 11 de Març de 2018.

1r- Tots nosaltres estem en contra de qualsevol acte violent i/o atac tant físic com a verbal. És per això que demanem les disculpes corresponents pels presumptes fets esdevinguts sobre els quals tenim la capacitat de resposta i dels quals som responsables. Entenem que cap incident, dins o fora del terreny de joc, ha de respondre’s amb cap tipus d’altercat que pugui semblar-hi violent.

2n- Entenem que, durant tota aquesta setmana, el nostre company, assenyalat suposadament com a únic protagonista d’aquests incidents, ha estat trinxat mediàticament per part d’entitats públiques, portals webs, premsa escrita, xarxes socials, ràdios i cadenes de televisió. Creiem que s’ha sobrepassat alguns límits i ho ha sofert tant ell com la seva família, sense tenir en cap moment veu per a poder defensar-se de les acusacions i ni tant sols per expressar el seu penediment sobre els presumptes fets que se li atribueixin, en cas que ho cregui oportú.

3r- Sense que sigui cap excusa, durant el partit i després de la seva finalització, nosaltres (Plantilla i Cos Tècnic), vam patir tot tipus d’atacs verbals, insults, provocacions i amenaces, i fins i tot incidents cos a cos per part de terceres persones, essent aquestes obviades per tots els mitjans de comunicació que s’han fet ressò de la notícia, i creiem que aquest es un punt de tensió bastant important que va succeir al llarg dels 90 minuts de joc, i després del partit.

Reiterem que no serveix d’excusa, però són precedents que van succeir en aquest mateix partit i que tots i cadascun de nosaltres vam patir. Ens sorprèn, doncs, com ha estat oblidat o directament obviat per gairebé tot l’entorn mediàtic i social. És més, hem comprovat com se li ha acusat directament al nostre company com a únic autor responsable de tot el que suposadament va succeir, obviant a terceres persones involucrades. Se li han atribuït, a més, fets del partit en qüestió, i fins i tot del seu passat, que no tenen cap mena de veracitat.

Tots som persones, éssers humans que podem cometre errors en algunes situacions tan extremes, com pujar el to de les nostres discussions o entrar en escalfor durant els nostres enfrontaments. No és la primera vegada, lamentablement, que succeeix en aquestes categories i fins i tot molts membres d’aquesta plantilla i d’aquest cos tècnic han estat víctimes al llarg de la seva trajectòria esportiva de moltes situacions desagradables. Per això, entenem a ambdues parts i sabem, per experiència pròpia, que mai hi ha només un relat dels fets.

4rt- És per tot l’esmentat amb anterioritat, que Plantilla i Cos Tècnic, sense excepció, recolzem al cent per cent al nostre company. Igual que reconeixem els nostres errors, també estarem sempre al costat de qui, en aquest cas, ha patit un tracte discriminatori de part, i estarem disposats a caminar al costat d’ell, no només perquè és el nostre company, sinó a més, perquè es una excel·lent persona que en cap cas es mereix ser tractat com se li ha tractat. Estem amb ell i amb la seva família en aquests moments difícils que ha de transitar, i estarem fins a les darreres conseqüències.

Entenem que tots, absolutament tots, hem de millorar el comportament i l’actitud que setmana darrera setmana veiem, com a protagonistes o com a testimonis, en diversos camps de futbol d’aquestes categories, és per això que aquest tema va més enllà d’un altercat i/o d’un jugador. Assenyalar és més fàcil que reconèixer. Nosaltres reconeixem els nostres possibles errors, i a més, ajudem, contenim i estem disposats a caminar de la mà dels qui estimem aquest esport que hauria de ser sa en tots els seus àmbits”.