.

El Global Padel Sports de Reus acull a partir d’aquest divendres i fins al diumenge l’II Open Nacional de pàdel en cadira de rodes by Vopak Terquimsa. La competició, que per segon any consecutiu se celebra en la demarcació de Tarragona, s’ha presentat avui en societat en les instal·lacions del club reusense.

Setze parelles procedents de diversos punts d’Espanya prendran part en un campionat que està afavorit per la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física. Entre els participants destacats a nivell local figura el número 2 de Catalunya, Marc Garcia, jugador que compta amb el suport de Vopak Terquimsa i que jugarà el torneig al costat del valencià Ramón Gomiz.

Maria Gazulla, directora de persones de Vopak Terquimsa, ha transmès en la roda de presentació del torneig la identitat en la qual es reflecteix la companyia per a donar suport a iniciatives d’aquest tipus «la companyonia, l’esforç, el compromís i la inclusió són valors que ens caracteritzen i del qual anem de bracet amb el territori. Felicitats al Global Padel Sports per liderar aquest campionat».

El patrocinador principal de la prova és Vopak Terquimsa i compta amb col·laboradors com Bierzotrans, Pelvikali, Ortopèdia Rambla, Adobo Advocats, Federació Catalana de Pàdel, Federació Espanyola de Pàdel, Head, Garcia Riera, Restaurant de la Mar, Aboccaperta i Padel El nostre Tarragona.

El Global Padel Sports acollirà també al maig la segona prova del Circuit Reebook Fragances de pàdel en cadira de rodes i que organitza la Federació Catalana de Pàdel, una intensa labor per a continuar promocionant el pàdel en cadira de rodes. Les regles són les mateixes que el joc convencional amb l’única diferència que estan permesos dos pots de la bola.