El Nàstic no estarà sol en el seu desplaçament aquest diumenge a Badalona. Uns cent aficionats grana acompanyaran a l’equip per a veure en directe al líder en el seu primer partit a la història al Municipal de Montigalà.
L’afició del Nàstic no ha cobert les cent quaranta entrades que havia cedit el Badalona pels seguidors del Nàstic. Tot i això la Federació de Penyes farà un autobús sencer per a seguir a l’equip. La resta d’entrades s’han venut a particulars que aniran diumenge al migdia a Badalona.
L’última temporada prop de 500 aficionats van acompanyar al Nàstic al Centenari on jugava l’equip escapolat fins aquesta temporada.
El preu de les entrades i viatge és de 18 euros i les entrades per separat per a l’afició visitant és de 15 euros.
Quim P. Casadesús

Equip de redacció