.

L'estació del Camp de Tarragona

Renfe ha posat en marxa aquest divendres una nova connexió directa que permetrà viatjar entre el Camp de Tarragona i Toledo i entre Barcelona i la ciutat castellana sense necessitat de fer transbordament a Madrid.

La durada del trajecte de tren entre aquestes dues ciutats serà de tres hores i mitja. La nova connexió també connectarà Toledo amb Lleida i Saragossa, a més del Camp de Tarragona.

Coincidint amb la posada en marxa d’aquest nou servei, Renfe oferirà 30.000 places promocionals que permetran viatjar entre Barcelona i Toledo des de 49,90 euros, entre el Camp de Tarragona i Toledo des de 45,30 euros i entre Lleida i Toledo des de 41,20 euros. Cada dia a les 7.05 sortirà un tren de Barcelona cap a Toledo i a les 18.38 hores es farà el trajecte invers.