L’equip infantil sots 16 no va poder derrotar en la final al Sant Cugat RC (22-12). Tot i la derrota, els tarragonins van mostrar una gran imatge i ara ja pensen en la Copa i el Campionat.
Voltors i Sant Cugat ja s’havien enfrontat fins a 3 ocasiones aquesta temporada i les tres amb victòria per als barcelonins. Els tarragonins han començat el partit de forma dubitativa i això ha fet que els locals s’avencessin amb un parcial de 7-0. Amb aquest marcador, els Voltors han apretat en defensa per arribar al descans amb un 12-7, que deixava tot obert per a la segona meitat.
L’inici de la segona meitat ha viscut la mateixa història que el final de la primera, amb els Voltors jugant de tu a tu al rival, aconseguint empatar el partit per moments. L’empat ha fet que el Sant Cugat despertés i comencés a desplegar un joc molt ràpid, anul•lant la creativitat en atac dels nois de Tarragona. Al final del partit s’ha arribat amb el marcador de 22-12.

Equip de redacció