Com que la vida són quatre dies, i tres plovent, millor mirar el costat positiu de la vida, com deixen els Monty Phyton. Davant de l’anunci solemne de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, reclamant als lladres d’una de les llabordes de la plaça Mercadal feta amb nocturnitat i traïdoria que la tornessin en un temple de la ciutat sense por a repressàlies, les xarxes socials han afilat el sentit de l’humor. Tant des de la capital del Baix Camp com des de la ciutat veina. El grup de TuitàriesTarragonins, que han detectat ràpidament que la situació dona per a molt, han fet públic aquest divendres al migdia un ‘comunicat oficial’ on presenten les seves ‘exigències’ per procedir al retorn de tan preciada joia de la corona.

Després ‘d’autoinculparse’ com responsables del robatori, en un gest que els honora, presenten al batlle les reivindicacions. Entre elles, vermut gratis per a tots els membres del col·lectiu durant un any, que la plaça Mercadal passi a denominar-se Tarragona Capital; “que deixeu de dir carretera d’Alcolea a la carretera de Falset: els tarragonins ens perdem, cony!”; que Joan Masdeu no surti del terme municipal; que es reconegui que Gaudí era de Riudoms; que el pregoner de Sant Pere “sigui el nostre estimat Agustí Mallol” i programa propi a Canal Reus TV.

D’altra banda, tuitaires reusencs han animat també a solidaritzar-se amb la llamborda posant flors a l’espai que ha deixat buit la seva plorada pèrdua:

Redacció