
Dos personatges presents en una edició anterior del certamen. Foto: Cedida
Torna la 8a edició de Starraco Unlimited, una fira especialitzada en la ciència ficció i la fantasia amb interessants continguts per als aficionats i amants de la temàtica. El cap de setmana del 8 i 9 de febrer al pavelló del recinte firal del Palau de Congressos de Tarragona.
Un dels plats forts en conferències serà la de l’actor de doblatge Claudio Serrano que ha posat la veu a personatges tan fantàstics com Batman, Ant Man, Daryl Dixon, Bill Weathon, entre molts altres. Pels fans del cosplay ens visitarà Ittara, cosplayer professional i creadora de continguts.
Altres notícies: |
Octavi Pujades, actor, creador de continguts i influencer, també participarà d’Starraco Unlimited en la presentació que farà juntament amb altres fundadors del Museu Alien de Ciència Ficció de Barcelona. A més, per parlar del món d’Alien comptarem amb; Jep Porras, productor audiovisual en cinema i televisió; Juan Serrano, que ha participat en la creació d’efectes especials per a pel·lícules com “El laberinto del Fauno”, “Hell Boy”, “Mowgli”, entre moltes altres; i Jose Manuel Meneses, creador d’efectes especials a “Lo imposible”, “Rec 4”, “La comunidad”, “el laberinto del Fauno”, “Hell Boy”, “Doom” i “Agora”.
A banda dels continguts més adreçats als fans més experts de la ciència ficció i la fantasia, hi trobarem continguts per a públic de totes les edats. Exposicions sobre l’univers Dune, Alien, photocalls de sagues i universos com: Stargate, Star Wars, Dr. Who, Star Trek, Marvel i DC, Warhammer… Un espai de pinball per a passar-s’ho d’allò més bé. Un gaming i retrograming on podreu jugar i també s’hi celebraran tornejos de diferents jocs.
Un escenari amb concursos temàtics i de cosplay on podreu veure els espectaculars vestimentes i caracteritzacions que es poden arribar a aconseguir. Podreu participar també de diversos talles i activitats a càrrec de Rol Caput Draconis (Harry Potter).
Softcombat, jugger i combats amb espases de llum també formaran part del contingu d’Starraco Unlimited.
No hi faltarà l’espai comercial i d’artistes per a aquells que busquen una peça especial que falta en la seva col·lecció, o simplement un record de la fira. I pels més atrevits que vulguin sortir amb un record permanent, hi trobaran també l’espai tattoo.
Per a poder passar-hi tot el dia sense presses i gaudint de totes les activitats, a la zona exterior hi trobarem un espai de pícnic amb food trucks que completaran l’experiència amb propostes ben gustoses. Una de les novetats més destacades de la vuitena edició de la fira és que per primera vegada concentrarà tot el seu contingut en un edifici.

Equip de redacció