Aquest maig la Capsa de Música s’omplirà de concerts produïts per l’Associació de Músics de Tarragona (aMt), en estreta col·laboració amb l’Ajuntament de Tarragona, donant valor i suport a les noves propostes de la ciutat i al seu entorn, amb sis formacions tarragonines mitjançant la Programació Musical Estable del DO TGNA.
Del 16 al 24 de maig tindran lloc els concerts de la Programació Estable del concurs Denominació d’Origen Tarragona (DO TGNA), un certamen impulsat des de l’Àrea de Cultura.
Un total de sis actuacions que es realitzaran a la Capsa i a la Fira de Música al Carrer de Vila-seca, i que diversificant les actuacions musicals buscaran atraure nous públics als concerts. La Programació Estable DO TGNA és el fil conductor del concurs musical a l’any següent. En aquest sentit, el DO arriba enguany a la 24a edició i aviat presentarem les noves bases del concurs musical.
FIM i DO TGNA
Capsa i DO TGNA
Divendres 23 de maig a partir de les 23h: Programació musical DO amb DEAR + OLGA PES, els primers músics joves i novells una nova formació de pop íntim que treballa ara mateix en el seu primer treball discogràfic i la cantautora tarragonina que veu del món de les grans cantants anglosaxones però amb un discurs propi.
Capsa i Formació
Dissabte 31 de maig, a partir de les 10h del matí: Formació amb Clínics d’alta intensitat en quatre hores d’excelència amb la guitarra al WORKSHOP BLUES a càrrec del guitarrista i professor de l’Aula de Músics Pep Santacruz.
