.

.

TOTS 21

Sortida de la Custòdia de la Catedral

Milers de persones han sortit al carrer per acompanyar la processó del Corpus, que ha obert la Custòdia sortint de la Catedral i passant pel damunt de les catifes de flors que hi havia instal·lades a l’entrada del temple. La corporació municipal i les autoritats militars i religioses han acompanyat també la processó pels carrers de la ciutat, processó oberta per la comitiva d’elements festius de la ciutat.

Una de les dues carifes de flors situades a l'entrada de la Catedral

Prop de les sis de la tarda, la comitiva començava l’anada a l’ofici religiós de Corpus sortint de la plaça de la Font. Era una comitiva amb el Magí de les Timbales, Negritos, Gegants Moros, Gegants del Cós del Bou-Antics de la Ciutat, Grallers i Timbalers, acompanyant la corporació municipal.

A la Catedral s’ha celebrat l’ofici, que ha omplert un any més el recinte, i passades les set de la tada començava la processó de sortida amb la custòdia. Tornats al Pla de la Seu, estava previst celebrar el ball de Negritos i Gegants i la distribució de les coques de Sant Joan.