La regidora María Reyes Pino

La regidora de Salou, Reyes Pino, presenta la seva baixa del Grup Municipal del Partit Popular

La regidora del Grup Municipal del PP a l’Ajuntament de Salou, Maria de los Reyes Pino Mota, ha presentat avui escrit a la Secretaria per comunicar a la Corporació de Salou  la seva baixa efectiva del grup municipal al qual pertany. Reyes Pino, que per delegació dirigeix la Regidoria de promoció Econòmica, Comerç i Consum,  passa a ser a partir d’aquesta data Regidora no Adscrita de l’Ajuntament de Salou.

Els motius d’aquesta decisió són:

1.- El comportament del Sr. Mario García Vidal, president del P.P. de Salou i cap del grup municipal del PP a l’Ajuntament de Salou, de menyspreu i deslleialtat continuada cap a la meva persona, amb una greu deixadesa de les seves obligacions com a màxim responsable del partit al municipi. Per tant no desitjo seguir sent copartícep de les decisions errònies que està prenent. En aquests moments ja no es tracta de divergències d’enfoc, sino que són de fons i de forma fins a tal punt que fan també incompatible la meva militància en el Partit Popular.

2.- Per la deriva en la que es troba el partit a nivell municipal i molt especialment el Grup Municipal del PP a l’Ajuntament de Salou; situació que està provocant un gran deteriorament de la imatge del partit.

3.- Finalment afegir que no puc compartir la forma en que s’estan portant a terme les converses des del partit per tal d’aconseguir la implantació del projecte BCN World. Perquè el PP ho ha convertit en un joc d’interessos en el que entren tot tipus de contrapartides que res tenen a veure amb l’interés general del municipi i del territori.

Mª Reyes Pino, Regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Consum

/* JS para menú plegable móvil Divi */