Els treballadors de l’Hospital Santa Tecla volem manifestar i donar a conèixer a la població la situació en la que es troba actualment el nostre centre.

Volem denunciar les retallades en personal i la manera que tenen de gestionar-ho.

No es cobreixen dies personals, sindicals, baixes, hores de reducció maternal… és a dir qualsevol tipus d’incidència. I la manera de gestionar-ho és mobilitzant el personal d’un lloc a l’altre. És a dir es deixa un servei amb menys treballadors per cobrir-ne un altre. Això comporta que un treballador pot anar a qualsevol servei en el qual no ha treballat mai i desconeix el seu funcionament, com pot ser UCI i/o Urgències, serveis especials en els quals el personal necessita una formació específica. Per lo que crea estrès i angoixa del personal tant al treballador que es reubicat com al propi personal del servei.

L’empresa es basa en l’ocupació de cada servei i no en la complexitat dels pacients que han de ser atesos.
Les condicions en les que treballem segueixen sent precàries ja que hi ha personal que fa molts anys que té un contracte de jornada reduïda sense poder accedir a una jornada completa i d’altres ni tan sols tenen un contracte indefinit.

També volem remarcar l’esforç que fa tot el personal ja que des del 2008, que es va congelar el sou, seguim treballant amb la màxima professionalitat.