Mario Cortés. Foto: Transporte 3

L’exgerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), Mario Cortés, ha sortit al pas de la polèmica per les despeses de la seva targeta d’empresa, després que el grup municipal de Ciutadans hagi portat el cas a la Fiscalia en considerar que existeix un possible delicte de malversació de cabals públics.

El cas ha provocat una reunió d’urgència del consell d’administració de l’EMT, que s’ha compromès a col·laborar amb la justícia i a encarregar una investigació externa per auditar la justificació i motivació de les despeses de la targeta de crèdit.

Aquest és el comunicat sencer que firma Mario Cortés:

Davant la petició de declaracions que m’han fet diversos mitjans de comunicació en relació a les notícies sobre el meu ús de la targeta de crèdit de l’Empresa Municipal de Transports, vull manifestar que tots els diners gastats estan justificats, s’han pagat en el marc de l’activitat de l’empresa i consten a la comptabilitat de l’empresa, que ha estat auditada i aprovada en Consell d’Administració amb normalitat.

Des de la meva perspectiva crec que no he fet cap mal ús de les despeses imputades a la targeta de l’EMT. Com a servidor públic, estic a disposició de la justícia per donar totes les explicacions, i és davant la justícia quan m’ho requereixin que defensaré la meva gestió i exerciré les accions necessàries per defensar la meva honorabilitat.

Compto amb el recolzament de la meva família i agraeixo el suport que estic rebent d’amics i companys, aquells que em coneixen tant personalment com  professional.

Vull també deixar clar que no faré cap més comentari als mitjans de comunicació fins completada la meva declaració davant la justícia, si així se’m reclama.