Albert Abelló ha proposat traslladar totes les dependències municipals a l’edifici de l’antiga Tabacalera.
El pre-candidat convergent a les municipals d’aquest pròxim mes de maig segueix presentant les seves idees en diferents punts de la ciutat.
Abelló pensa que amb aquest trasllat l’Ajutament es podria estalviar “L’estalvi, l’eficiència i el fet d’esponjar la ciutat cap a la zona dels barris marítims i de Ponent, són els principals objectius d’aquesta proposta”, ha manifestat Abelló, que ha assenyalat que en els últims anys, tot i parlar-ne molt, no s’ha aconseguit millorar l’estructura administrativa i de serveis de l’Ajuntament de Tarragona.
“Estic segur que amb el trasllat a la Tabacalera es millorarà molt tant la qualitat de servei al ciutadà com les condicions dels treballadors, que gaudiran d’instal·lacions més àmplies i agrupades en un únic espai”, assegura el candidat de CDC.
El cost actual per a mantenir els edificis administratius de l’Ajuntament de Tarragona és d’1,2 milions d’euros. De fet, només el lloguer de les dependències on s’ubica l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC), a la Rambla Nova, ja costa 450.000 euros a l’any segons CDC .
“Els ciutadans necessitem ajuntaments que pensin en l’estalvi i en agilitzar els tràmits administratius”, manifesta Abelló, que apunta que l’operació Tabacalera no comporta, en cap cas, la renuncia a les actuals OMAC descentralitzades, ubicades als barris de la ciutat.
Doncs la veritat, tampoc es tan mala idea… burocràticament Tarragona es impossible. Es vergonyòs. Podría ser una bona solució per deixar de pagar lloguers i aconseguir aprofitar la cutrada que hi ha a la tabacalera ara mateix… es penós com està.